urgent siusplau
Hola bon dia, m'agradaria saber com podira augmentar el tamany del meu membre. Voldria saber si hi ha algun mètode "sa" per fer-ho. Una altre cosa que em preocupa és el fet de que a la hora de tenir relacions sexuals ejaculo massa depressa, crec jo. Hi ha alguna manera de controlar aquesta ejaculació?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. No pots fer res perquè el teu penis creixi més del que ha de créixer, igual que no podem fer res per tenir els dits de la mà més llargs o més curts, o no podem fer res per fer que el nostre nas sigui més gran o més petit, ve determinat per la genètica i per la constitució de cadascú.
Pel que fa al tema d'ejacular massa ràpid, si les teves relacions sexuals són a una velocitat ràpida i a un ritme constant, el cos respon ràpid, com més lent vagis, més tardarà en aparèixer l'ejaculació.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat