ESPORT ESPORT ESPORT SAJKADHJKASDHSKAD [jo]
Hola! Vaig a correr una vegada al mes o aixi, creieu que es suficient? jo hi aniria cada dia pero esque em fa mandra i els meus pares cada dia no em deixen. Una o dues vegades al mes ja hi es prou per mantenir un cos normalet?
Sara Bujalance

Hola maartiitaa! Fer esport un o dos cops al mes és massa poc. No cal fer-ne cada día, però sí n'hem de fer, com a mínim, 3 cops a la setmana. Si els pares no et deixen sortir a còrrer, pots animar-los a que t'acompanyin (així ells també fan esport), o que t'apuntin a fer algun altre esport que també t'agradi, com natació, ball, bàsquet... el que a tu t'agradi, però sobretot, mira de trobar la manera de fer-ne 3 cops a la setmana i agafar-ho com un hàbit. Fer esport i menjar de tot i equilibrat són les maneres de tenir un bon cos i una bona salut. Molts petons!!