DUBTES!!!
Tinc uns quants dubtes.. sobre el tema del sexe anal, es perillós? Es pot trencar l'himen si només et masturben? Puc anar al ginecoleg sense l'acompanyament de la meva mare? osigui sense que ella s'enteri d'alguna forma de que he anat... tinc 16 anys i vui anar, pero no vui que sàpiga que vaig.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. Anem a pams, no ens volem deixar cap consulta sense respondre:
- El sexe anal, es perillós?
El sexe anal no és perillós però si l'has de practicar has de tenir en compte una sèrie de coses, t'adjuntem un enllaç d'un article de l'Elena Crespi on hi trobaràs molta de la informació
- Es pot trencar l'himen si només et masturben?
És poc habitual que amb un dit l'himen es fracturi del tot, potser una mica sí depenent del tipus d'himen que tinguis, però pensa que el gruix d'un penis no és el mateix que el gruix d'un dit o un tampó...
- Puc anar al ginecòleg sense l'acompanyament de la meva mare?
Amb 16 anys sí que hi podries anar, també pots anar a la tarda jove del CAP de la teva zona, o al Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat
allà t'atendran segur!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat