Bisexual?
Hola, fa temps que una amiga i jo ens portem molt bé, i no se si sento per ella nomes amistat... Nomes he sortit am nois pero a vegades penso que no m'importaria liarme amb una noia. Podria ser bisexual?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Com hem explicat en moltes consultes sobre aquest tema: l'orientació sexual no es defineix en funció de amb qui et lies, amb qui tens relacions sexuals, o amb qui tens fantasies, sinó que es defineix en funció de qui t'enamores.
Seràs homosexual, heterosexual o bisexual en funció de qui t'enamoris, al marge de amb qui t'excitis, amb qui et liis o amb qui tinguis relacions sexuals. Òbviament si t'enamores d'una persona (sigui home o dona) voldràs mantenir relacions sexuals amb ell/a, però no ens enamorem de tothom amb qui ens liem, oi?
Per tant, no tinguis pressa, poc a poc aniràs descobrint cap a on "apunta" la teva fletxa de la orientació sexual.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat