Masturbacio femenina ....
Hola! (soc una noia) Mira, jo no se perque es pero desde els 4 anys vaig comencar a masturbarme amb una manta y un coixi y d'avegades quan em ve de gust o no estan els meus paren a casa, en masturbo amb una manta o un coixi y magrada.. Pero.. perque? no s'ho he dit a ningu pk em fa vergonya. Gracias x llegir-ho :)
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que això que expliques és completament normal! El que passa és que fa vergonya perquè encara costa parlar de la masturbació femenina avui dia... Si t'hi fixes, els nois poden parlar més còmodament sobre aquest tema, però les noies solen deixar-ho per a la seva intimitat i en parlen ben poc.
Realment, no és una cosa de la que s'hagi de parlar obligatòriament, ja que és una pràctica íntima i opcional. Però el que pot passar és que una noia arribi a pensar que és la única que ho fa, oi? Això provoca encara més vergonya, però la realitat és que la masturbació és freqüent també en les noies .
Les noies, de ben petites, ja descobreixen que hi ha una zona que fa "pesigolletes" (els genitals), i poden tocar-se amb un coixí, un peluix o una manta, per exemple. Amb el temps, aquesta pràctica rep un altre significat i ja no es tracta d'un simple joc, perquè hi posem més intenció. Així sol funcionar la masturbació i no és pas una cosa de la que avergonyir-se com pots veure! :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat