Preguntes d'amor
Hola soc un noi de 15 anys amb una novia d'un any menos i aquestes son les meves preguntes:
La primera es que mantenim una relacio a distancia i voldria saber si em podrieu ajudar per no perdrela i mantenirla
La segona es que em voldira liar amb ella i no ho he fet mai i m'agradaria saberne per no cagarla ( ella tampoc s'ha liat mai )
Moltes gracies per tot
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Gràcies per confiar en nosaltres!
En les relacions de parella la comunicació és molt important, però en les relacions a distància encara ho és més! Per tant, si teniu dubtes els heu de parlar, si us fa por alguna cosa de la relacio l'heu de parlar, si esteu molt bé i a gust, també ho heu de fer evident i parlar-ho, la comunicació és bàsica!
Per liar-se, sentim dir-te que no hi ha uns passos a seguir, que previsible seria tot, oi? Has de tenir clar que ningú neix ensenyat i per sort no hi ha una única manera de fer-se petons!
El que sí que és important és sentir que en teniu ganes, que sentiu curiositat i que esteu preparats.
Quan us trobeu en situació, ja notareu que el cos us parla, només caldrà que segueixis els seus moviments i ella seguirà els teus, si vols acaronar amb la llengua els seus llavis, acarona'ls, o si és ella qui acarona els teus amb la llengua respon el seu moviment. El teu cos ja et dirà què necessita, ja veuràs. Només t'has de deixar portar fins on tu vulguis.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
Consulta Jove, Institut d'Estudis de la Sexualitat i la Parella
www.consultajove.cat