AJUDA PLIIIIIIIS
Hola, tinc 14 anys i sóc del alt empordà. Totes les nenes de la meva classe s'han liat menys jo. A mi per fi m'ho ha demanat un noi que m'agarda. L'altre dia vam quedar i tal.. però quan estavem a punt em vaig inventar una excusa i vaig maraxar corrents… no em sentia preparada i no sabia com fer-ho. Després vaig plorar i me'n vaig empenedir molt de no haver-me liat amb ell. Sóc molt tímida però tenia unes ganes enormes de liar-me però em vaig ficar molt nerviosa. Que faig? M'ha dit si volem tornarnos a liar. Gracies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Totes les persones tenim petites i grans pors, en aquest cas la teva por està dominada per la vergonya i els nervis.
El que sí que és important és sentir que en tens ganes, que sents curiositat i que estàs preparada.
Quan et trobis en situació, ja notaràs que el teu cos et parla, només caldrà que segueixis els seus moviments i ell seguirà els teus, si vols acaronar amb la llengua els seus llavis, acarona'ls, o si és ell qui acarona els teus amb la llengua respon el seu moviment. El teu cos ja et dirà què necessita, ja veuràs. Només t'has de deixar portar fins on tu vulguis.
Si vols tornar a quedar amb ell diga-li i comenta-li el que et va passar, potser va quedar sorprès!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat