Problema!
Bones! Tinc 17 anys i encara sóc verge. Tinc parella, i ho hem intentat fer dos vegades... i el seu penis no m'entrava de cap manera! Per que em passa això?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Les primeres vegades és normal que hi hagi molts nervis, els nervis fan que el cos es tensi, i si el cos està tens, els genitals també.
Procureu estar relaxats, còmodes, prova a introduir un dit tu primera, comprova que hi hagi lubricació (si està molt sec podeu utilitzar algun lubricant de base aquosa), després ensenya-li a ell a introduir un dit. Amb això no busques tenir plaer, sinó veure què pot entrar, que no està tancat, i poc a poc, aneu jugant, acaroneu-vos i gaudiu de descobrir junts el cos de l'un i l'altre.
Quan la situació et deixi de generar tensió, entrarà, tranquil·la. Si fa mal, pareu, i ja ho intentareu el proper dia, no ha d'haver-hi pressa. La pressa genera tensió i la tensió ja hem dit que provoca...
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat