SEXE
Hola, tinc un problema a l'hora de fer l'acte sexual i estic molt preocupat.
Tinc gairebé 17 anys i amb parella.
El problema sóc jo, primer que em costa molt arribar al punt màxim d'erecció, cosa que em suposa certa vergonya i desesperació. I quan per fi arribo al punt màxim, em poso el condó i fem l'acte. Si parem, l'erecció em baixa ràpidament i el condó ja no em serveix, i no trigo més de dos minuts en ejacular.
L'altre dia no vem poder ferho perque no arribava al punt màxim d'erecció i em vaig frustrar molt.
Estic molt preocupat i m'agradaria saber que em passa, per què em passa i com puc solucionar-ho (hauria d'anar al metge?)
Siusplau, que aquesta consulta no surti a la llum perque em fa molta vergonya i no vull que ho vegi ningú.
Gràcies per escoltar-me i espero la vostra resposta aviat.
IESP

Hola,
No pateixis, contestarem la teva pregunta, però deixarem anotat que no la publiquin a la pàgina principal d' adolescents.cat, l'únic que es veurà és el nickname, però sinó no podem respondre la teva consulta.
No tenim una fórmula màgica per a fer que això es solucioni, ens sap greu, cada noi i cada vivència és diferent per tant no podem donar una resposta general. El que si ens plantegem és si això et passa sempre, és a dir, si estàs sol quan et masturbes tampoc pots aconseguir i mantenir una erecció? o sí que pots? Quan dorms tens ereccions involuntàries? o no en tens ni dormint?
Per a tenir relacions sexuals no és necessària una erecció ja que en les relacions sexuals no només juguem amb la penetració, és a dir, que potser podríeu començar a jugar amb més coses, hi hagi o no erecció, podeu acariciar-vos, fer-vos massatges, masturbar-vos en parella, estimulació oral, fregar-vos, petting, etc...
Si només teniu relacions sexuals amb penetració, l'erecció marcarà el ritme, la meva pregunta és: voleu que sigui així o preferiu que les relacions sexuals les marquin la vostra curiositat, les ganes d'estar junts i les ganes de descobrir la sexualitat junts? (a mi m'agrada més la segona opció ;) us animo a que ho proveu!)
Gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat