Sexe oral i estimulació del punt G
Hola!
Voldria saber si estimular-se el punt G es cosa d'homosexuals. Es a dir, de sempre la majoria de gent ho ha considerat així, almenys al meu entorn, però voldria saber si es cert. A més, voldria saber si seria el començament de sortir de l'armari en cas de que un amic em fes una felació, o que jo li fes a ell.
Gràcies!
IESP

Hola,
El punt G no és cosa d'homosexuals, no hi ha coses d'homosexuals o heterosexuals. El punt g és una zona erògena del nostre cos, ja està.
Com ja t'hem dit en una consulta anterior: L'orientació sexual no es defineix en funció de amb qui et lies, amb qui tens relacions sexuals, o amb qui tens fantasies, sinó que es defineix en funció de qui t'enamores.
Per tant, no es defineix en funció de amb qui t'excites més o menys. Seràs homosexual, heterosexual o bisexual en funció de qui t'enamoris, al marge de amb qui t'excitis, amb qui et liis o amb qui tinguis relacions sexuals. Òbviament si t'enamores d'una persona (sigui home o dona) voldràs mantenir relacions sexuals amb ell/a, però no ens enamorem de tothom amb qui ens liem, oi?
Per tant, no tinguis pressa, poc a poc aniràs descobrint cap a on "apunta" la teva fletxa de la orientació sexual.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat