Que faig?
Hola!
El cas és que desde fa un temps, sento algo per un noi 7-8 anys més gran que jo, el cas és que no se si ell sent el mateix. Ens portem molt bé, tenim molta confiança, i ell em diu coses personals, que altre gent no sap. El que no se es si dir-li que sento algo, tot i que els dos ja sabem que hi ha més apreci del normal entre nosaltres. Que faig?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Gràcies per la confiança en explicar-nos com et sents!
No podem dir-te què has de fer, tot i que sí que et podem donar algun consell: sovint ens fem una idea de com és la persona segons el que ens mostra les vegades que estem amb ella però no sabem com és, i l'altre persona tampoc ens coneix a nosaltres.
El millor seria que el poguessis seguir coneixent i que ell et pugui conèixer a tu. El pas d'explicar-li què sents depèn de tu. Només has de tenir clar que davant un apropament o una declaració, et pots trobar amb un "si" o amb un "no", i hauràs d'estar preparada per les dues respostes!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori i sort!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat