Que recomanes?
Hola, soc un noi de 17 anys i tinc una relació amb una noia de barna de 15. Fa casi 4 mesos que som novios, ella em va dir que estava preparada per fer-ho amb mi el dia 31 a la nit i jo també o estic. L'altre dia despres d'una forta i llarga discusió que per sort va acabar molt bé em va dir que no volia fer-ho de moment no i ella sap que aixo a mi em fot molt pk aveure comprem-me que tinc ganes de fer-ho i tot pero aixo de fer-ho es lo de menys l'important es estar amb ella i disfrutar la vida amb ella. Jo d'aquest tema de la sexualitat n'hi he parlat moltes vegades i cada vegada s'enfada més ! jo li dic que no ha de tenir por pero ella res continua enfadant-se perque diu que no li agrada parlar d'aquest tema. Llavors quan sé que ella voldrà fer-ho? no li parlo mes d'aquest tema? siusplau responme. Gràcies :)
IESP

Hola Futbol Sala!
Sóc l'Helena Galé, psicòloga de l'IESP. Gràcies per escriure'ns el teu dubte!
Pel que expliques, sembla que ella ja tenia clar que volia tenir relacions amb penetració però la por a la novetat a vegades provoca que fem un pas enrere... Et diria que tinguessis paciència, ja que com tu dius, l'important és estar junts i gaudir del que teniu! :) Si se sent pressionada, el més segur és que cada vegada es negui més, no? Ella ja sap el que tu en penses i li ha de quedar clar que respectes el seu temps, per a que se senti còmode de dir-te quan vol tenir relacions. També et preguntaria: heu fet altres pràctiques, que facin que aneu coneixent els vostres cossos? A vegades les persones volem còrrer i començar per la part més difícil... No se si és el vostre cas, però us animo a que jugueu i exploreu el vostre cos per a viure les relacions sexuals sense por! :)
Una abraçada!!
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat