true or false? SUC DE PINYAAAAAA
Hola, sóc una nena de 14 anys, d'aquí poc en faré 15. Tinc una amiga de 16 que m'explica la seva vida sexual i coses d'aquestes... Fins aquí normal (més o menys) Però l'altre dia em va dir una cosa que em va picar la curiositat saber si era veritat. Em va dir que si els nois beuen suc de pinya el semen els hi surt més dolç, i així no pica a algunes noies quan hi ha penetració.
És veritat o és tan sols una llegenda urbana? M'agradaria que publiquéssiu aquesta consulta, ja que he preguntat a altra gent i la penya esta dividida sobre aquest tema
Petons
LA KAKTUS
IESP

Hola,
Hi ha moltes teories sobre el gust del semen i l'alimentació. S'acostuma a dir que els aliments que ajuden a millorar el sabor i la qualitat del semen són les fruites naturals, especialment els nabius, la llimona i la pinya, que a part de contenir molts nutrients i propietats diürètiques, poden fer que el semen tingui un gust més dolç.
Aquest canvi en el gust no té res a veure amb que el semen a la vagina piqui més o menys, si a la teva amiga li pica després de tenir relacions sexuals amb penetració seria bo que anés a fer-se proves al metge, ja que si tenen relacions sexuals sense penetració, pot haver-hi alguna Infecció de Transmissió Sexual (o en cas que no prengui mètodes anticonceptius hormonals també risc d'embaràs).
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat