problemes amb el pes
holaa:) aveure primer vull dir que moltissimes gràcies per les ajudes que doneu de veritat que ajuden moltiiissim:*
peso 64'5kg i medeixo 68cm. No es que estigui grassa grassa pero hem sobren aquests quilets de mes.el meu problema es que he intentat vomitar(no ho he fet) se que esta malament pero no trobo altra solucio a aprimarme ja que m'agrada menjar ves.... se que no ho he de fer, i no ho fare pero quan t'agafen els bajons de menjar-plorar-intentarvomitar...
que puc fer per baixar de pes?? quins aliments m'anirien be? i per fer-me tota jo mes petita es a dir rebaixar la talla de pits o d'esquena (es que en tinc força i no m'agrada faig una 100)
moltissimes gràciies
BON NADAL!
Sara Bujalance

Hola Africa! Moltes gràcies a tu per confiar en nosaltres! El millor que pots fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, de forma equilibrada, i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més, sobretot NO vomitis! El vòmit no serveix per aprimar i provocar-se'l pot ser molt perillós per a la salut (pots acabar, fins i tot, a l'hospital), així que no ho tornis a intentar. Per intentar evitar patir ansietat pel menjar és convenient que facis 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar), que mengis de tot, suficient (no et quedis amb gana) i equilibrat. Per una altra banda, em sap greu però no hi ha cap aliment que pugui reduir l'amplada de l'esquena o la talla del pit, això són trets que ens venen donats genèticament i que no podem canviar (la única manera de reduir el pit seria a través d'una operació quirúrgica, per exemple), per tant, la millor opció és acceptar-nos tal i com som per tal de sentir-nos bé. Si creus que la preocupació pel pes i pel cos t'ho fa passar tan malament fins al punt de plorar seria convenient que en parlessis amb algun adult de confiança, amb qui et trobis còmoda parlant, de cara a que t'ajudi a sentir-te millor. Molts petons!!