Tinc 13 anys i no tinc un problema crec...
Tinc 13 anys i no tinc cap pel i quan me la pajo encara no hem surt semen i nomes em medeij 8,5 cm pot ser un problema?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. El semen pot aparèixer entre els 12 i els 14 anys, però també pot aparèixer de forma precoç abans dels 12 (després dels 10) o de forma tardana fins els 16 anys.
Amb 13 anys és possible que els teus òrgans genitals interns encara estiguin en procés de desenvolupament i per això encara no hi ha semen.
Si quan tinguis 16 anys encara no expulses semen, el que et recomanem és que ho consultis amb el teu metge.
Pel tema del tanamy, no pateixis, generalment el creixement dels genitals externs, és al voltant del 12 o 13 anys, i arriben a la seva maduresa 3 o 4 anys després. A l’adolescència, necessitem molta paciència, ja que al cos encara li queda molt per créixer, tant d'alçada/fortalesa com el penis i els testicles, l'aparició de pèl, etc...
Esperem haver-te ajudat!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat