Sempre es complicat!
Hola Adolescents!
Us explico: Jo estic amb un noi 2 anys més gran que jo, i estem bé. Acceptable*
El problema es que ell va a 1r de Batx i clar no vol que ningú s'enteri perquè ha saber que pensaran, i a la vegada ho entenc però la meva millor amiga em diu que si t'estima tindria que currarso i estar amb mi perque li agrado i ja esta.
I clar jo se que ella te raó perque la té, pero també em posso a la seva situació. Peró es que veurans al cap de setmana i allà si que poder abraçar-nos i petonajar-nos es diferent! Pero mirar-lo pel passadís i actuar com una desconeguda total és trist..Que li puc dir perquè no li senti malament i a la vegada li ensiti a que estigui amb mi a l'institut?
GRÀCIES!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. Doncs la pilota està a la teva teulada, ell t'ha expressat la seva situació, i et diu que és així que no vol que se n’assabenti ningú pel "què diran", és decisió teva si acceptes aquesta situació o no.
Si vols pots parlar amb ell, explica-li què és important per tu, i què et fa sentir veure'l i haver de fer que sou uns desconeguts, potser si li expliques com et fa sentir aquesta situació fa alguna cosa al respecte, o decideix que és més forta la por al "què diran" que no la vostre relació. I serà la seva decisió. Si no estàs a gust en la manera de portar la vostra relació ho haureu de parlar encara que sigui difícil.
Esperem que arribeu a entendre-us i trobeu una solució que s'ajusti a les dues necessitats.
Una abraçada!
Gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat