mal alè
Hola, fa uns quants dies que noto que em fa mal l'alè, però molt! No se que fer, el meu pare diu que potser es pels dolços.
Bno pot ser per diversos factor, pero el que m'agradaria saber, es com fer que desapareixi. M'agradaria que fossin consells casolans, que no t'aguessis de comprar mil coses per tal d'aconseguiro.
Exemple:
Fer gargares amb aigua i sal o coca cola.
L'exemple es cert? O no?
Moltes gràcies!!
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. Efectivament, el mal alè pot tenir diversos origens: càries, alimentació desequilibrada, algun problema a l'estòmac... També pot ser que algunes dones en tinguin quan els hi ve la regla, per exemple. El millor que pots fer per prevenir el mal alè és menjar de manera equilibrada, beure suficient aigua, no fumar, no beure alcohol i dur una correcta higiene bucodental respallant-te les dents després dels àpats. A part d'això, el primer exemple que dones és cert, les gàrgares amb aigua i sal poden ajudar-te a reduir el mal alè. La cocacola, en canvi, no et servirà de gaire. De totes maneres, el que has de fer si veus que el mal alè no se'n va és anar al metge, ell trobarà l'origen del mal alè i et dirà quin tractament has de fer. Molts petons!!