No puc sortir de l'armari!!!!
Hola.
El meu cas es que soc gay i no puc sortir de l'armari. Quan parlo amb els meus amics sobre les nostres futures parelles m'invento una noia (tot i que no m'agradi). Despres també estic preocupat per la meva futura vida sexual. Com que de moment no conec a ningu que es gay, penso que sempre viure sol (perque amb una noia jo no vull viure). Aixo em te estancat i espero que algu m'ajudi.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Gràcies per confiar en nosaltres i explicar-nos aquesta situació que et preocupa, gràcies de veritat!
Per fer el pas i sortir de l'armari, el primer de tot és acceptar-se a un mateix, aquest és el pas bàsic, saber qui ets, i estimar la teva identitat com a persona! El nostre company Gabriel J. Martin és psicòleg i està especialitzat en psicologia afirmativa gai, a la seva pàgina trobaràs molts articles interessants
Quan et sentis preparat per donar el pas i dir-ho als teus pares, amics, etc... has d'estar preparat per esperar-te qualsevol resposta, però si no ho entenen el problema serà seu, ells també hauran d'assumir que el seu fill, el seu amic, té una orientació sexual diferent a la seva però igual de vàlida!
Tens dret a poder viure la teva vida de forma lliure i mostrant el teu amor cap a les persones que estimis, i viure l'amor de forma plena, sempre! No acabaràs sol, segur que no!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat