Sóc noia. Puc ser bisexual sense sentir atracció pel cos d'una noia?
Tinc 18 anys, i fins fa uns mesos tenia claríssim que m'agradaven nomès nois. Però durant l'últim estiu, un dia que vaig sortir de festa i vaig veure bastant, les meves amigues van presentar-me a un noi molt guapo i quan estava parlant amb ell, les meves amigues van desapareixer. De cop va apareixer una noia realment guapissima i vam començar a parlar i a mi em donava la sensació que em tirava la canya, així que , en un atac de sinceritat que t'entren quan estas begut, li vaig preguntar si era bisexual. Ella em va dir que si. No m'havia donat ni compte que se m'havia llençat i ens estàvem liant.
Amb aquesta noia, no he parlat gairebé mai més perquè, sincerament, sóc molt especial i independent, i a mi això de parlar per whats no em va gens i vivim molt lluny. Així que vaig pensar que va ser una cosa que inconscientment tenia curiositat per probar i ja està. Però m'estic donant compte que quan vaig, per exemple, al gimnàs, ja no nomès miro als nois, sinó que també miro a les noies.
Lesbiana sé que no sóc, però ara bé, podia ser que fos bisexual? Osigui, jo mai podria "follar" amb una tia perquè no em sento atreta per el cos d'una tia despullada, però la cosa canvia de festa i quan estan vestides. I també m'he fixat que vaig començar a mirar noies després de que m'emparanoiés per liar-me amb aquella noia i a pensar per què ho havia fet.
Què creieu? Creieu que potser sóc bisexual o que nomès pot ser curiositat pel fet de que no faria res més que liar-me amb noies?
Moltes gràcies!!
PD: Només 4 amigues meves saben el que va passar amb aquella noia i perqué els hi vaig explicar jo i cap m'ha dit que creguin que sigui bisexual. O no m'ho volen dir o realment ho pensen.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. L'orientació sexual no es defineix en funció de amb qui et lies o amb qui tens relacions sexuals, sinó que es defineix per de qui t'enamores.
Per tant, no es defineix en funció de amb quants nois t'has liat o amb quantes noies t'has fet petons. Serà homosexual, heterosexual o bisexual en funció de qui t'enamoris, al marge de què facis quan surts de festa o si t'imagines o no liant-te amb una noia nua.
Però no tinguis pressa, poc a poc aniràs descobrint cap a on "apunta" la teva fletxa de la orientació sexual.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat