Soc Bisexual? o sol es una etapa?
Que sigui anonim, siusplau...
Bé, sóc noia i ting 13 anys i de fa 2 aproximadament sento coses per noies del meu sexe i edat, pero tambe sento coses per nois. Encara no he tingut cap experiencia amb noies, pero sento coses per determinades noies. No se si soc bisexual o es una etapa extranya, el que si se es que estic enamorada d'una noia que casi no conec (i no es el priner cop que em passa) i no se que fer ni que soc. Ajuda siusplau!!!
IESP

Hola Andrea!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Si t'hi fixes, veuràs que tenim més consultes similars a la teva, i això és perquè quan un està creixent és molt difícil definir què li agrada exactament! Ara és una època per experimentar i per avançar poc a poc, ja que amb el temps les coses solen estar més clares :)
No et capfiquis buscant una etiqueta per tu, senzillament fes el que et vingui de gust (respectant a l'altre sempre, és clar!). És normal que vulguis saber "què ets", però la sexualitat és tan variada (n'hi ha tantes com persones en el món) que sempre és difícil classificar-se! Pensa que ets algú que ara s'enamora de persones, tant de nois com de noies, i amb el temps ja veuràs si tens alguna preferència, d'acord?
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat