prima
Hola, fa uns quants anys vaig tenir un problema amb el menjar tenia fobia i nomes podia menjar pures, i en aquella epoca hu vaig pasar molt malament, i ara que han pasat uns quants anys ja menjo be pero segueixo estan prima , perque em vaig quedar prima, m'agradaria que em diguessis que puc fer per engreixar 5 kg, he intentat menjar de els aliments que més engreixent pero no hi ha manera, espero que em puguis donar alguna solució, gràcies.
Sara Bujalance

Hola! Entenc que vulguis engreixar una miqueta si el que vols és veure't millor, però la veritat és que, tot i que et passés allò de petita, el més probable és que siguis prima per un tema genètic. De la mateixa manera que hi ha persones que tenen una constitució més ampla i tenen dificultat per aprimar, hi ha persones a les que els hi passa just el contrari, són primes i encara que vulguin engreixar els costa molt, com sembla ser el teu cas. Si ets de constitució prima és probable que et costi engreixar. El millor que pots fer és menjar de tot, de forma equilibrada i fer esport. A part d'això, el que pots fer també és intentar acceptar-te tal i com ets, que és fonamental. Segur que el teu cos té coses molt maques, només cal que sàpigues veure-les! Un petó!