em fa por liar-me
Hola sóc una noia de 18 anys i crec que tinc un problema una mica extrany...
El fet és que sóc molt maniatic amb temes d'higiene de la boca i coses d'd'aquests tipus em fan molt de fàstic. La cosa és que tinc 18 anys i no m'he liat, i no es per cap tema de no sentir-me preparada ni res d'aixo, ben al contrari, m'agradaria provar-ho amb el meu novio que el pobre porta temps esperant...pero no ho vull fer per por de que quan em posin llengua em vingui una arcada i cocomençi a tossir com quan entres en un lavabo que fa molta pudor. Les meves amigues diuen que no passa res, que són paranoies meves, pero es que em fa molta mania...
Se que una consulta com aquesta no es normal perque ara tothom es com si volgues experimentar dins d'aquest tema, i m'agradaria poder-ho fer jo també.
Creieu que aixo que em passa es normal? Soc rara per aixo? A algu mes li ho passa? Ajuda pls
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. No ets rara, totes les persones tenim petites i grans manies, en el teu cas de fet no saps si et farà angunia quan passi, és tot fruit del que t'imagines que serà.
El que sí que és important és sentir que en tens ganes, que sents curiositat i que estàs preparada.
Quan et trobis en situació, ja notaràs que el teu cos et parla, només caldrà que segueixis els seus moviments i ell seguirà els teus, si vols acaronar amb la llengua els seus llavis, acarona'ls, o si és ell qui acarona els teus amb la llengua respon el seu moviment. El teu cos ja et dirà què necessita, ja veuràs. Només t'has de deixar portar fins on tu vulguis.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat