Ajuuuuuda!
Estic una mica disgustada. En el grup de les meves amigues, cada cop són menys nenes que perden la virginitat i jo trobo que d'una manera molt estúpida i amb un novio d'un més al que no conèixen del tot. Enfi, crec que emfa rabia que elles perdin la virginitat avans que jo. Qu'e faig?
IESP

Hola Madafakasbwg!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Pel que expliques, sembla com si perdre la virginitat fos una carrera... És cert que a les persones no ens agrada ser diferents i sovint ens comparem amb la resta, normalment amb allò que no hem fet (com el cas que expliques) o que no fem bé (com en una assignatura del cole, per exemple). A més, tu dius que algunes amigues han perdut la virginitat amb algú que coneixien poc i sembla que aquesta opció no fa per tu, oi?
Et diria que segueixis el teu ritme i que intentis no comparar-te amb altres persones, ja que quan un perd la virginitat només perquè "els altres ja ho han fet" pot ser arriscat.
Cadascú tria la manera, però el millor seria que fos quan s'està realment preparat! Còrrer per perdre la virginitat converteix la sexualitat en una carrera enlloc d'un procés natural i personal, no creus?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat