enamorat
hola: jo tinc 17 anys i m'he enamorat d'una noia molt mes gran que jo, quan estic amb ella el temps em passa volant, no se si declarar-me o no, estic molt confús, que em recomanaries?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Ens encanten les històries d'amor!
No podem dir-te què has de fer, tot i que sí que et podem donar algun consell: sovint ens fem una idea de com és la persona segons el que ens mostra les vegades que estem amb ella però no sabem com és, i l'altre persona tampoc ens coneix a nosaltres.
El millor seria que poguessis seguir coneixent-la i que ella et pugui conèixer a tu. El pas d'explicar-li què sents depèn de tu. Només has de tenir clar que davant un apropament o una declaració, et pots trobar amb un "si" o amb un "no", i hauràs d'estar preparat per les dues respostes!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori i sort!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat