No sé que fer
Hola, soc una noia de 15 anys.
Vaig coneixer a un noi, i en pocs mesos (2/3) ho vam fer.
Ara ell està amb una i no ens parlem, m'he pillat molt per ell i nonse que fer, si parlar amb ell, o oblidarlo, ajudeu-me si us plau
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. Que t'hagis "pillat" per ell no és gens estrany, encara que en molts entorns ens vulguin fer creure que el sexe és només sexe, poques vegades acaba sent només sexe!
El que has de fer és el que creguis que et pot ajudar:
Si consideres que necessites parlar amb ell i explicar-li el que sents, endavant. Només has de tenir en compte que ell potser està bé amb la noia amb qui està ara.
Si consideres que has de passar pàgina, aleshores necessitaràs temps per deixar de pensar en ell, no el podràs oblidar, perquè ha compartit algo important de la teva vida amb tu i t'ha fet sentir coses especials (t'has pillat per ell).
Moltes gràcies per utilitzar el consultori! Ànims!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat