M'agrada molt però té novio.
Hola, fa uns dies vaig conéixer a una noia i des d'aquell mateix moment em vaig enamorar, vaig estar parlant amb ella i em va dir que té novio, però no sap si estar realment enamorada d'ell. Estic enamoradissim i necessito estar amb ella. Ajuda, que farieu?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Quina història més bonica d'amor a primera vista! Ens encanten aquestes històries!
No podem dir-te què has de fer, tot i que sí que et podem donar algun consell: sovint amb aquests enamoraments a primera vista ens podem equivocar ja que no coneixem a la persona en si... ens fem una idea de com és segons el que ens mostra les vegades que estem amb ella però no sabem com és, i l'altre persona tampoc ens coneix a nosaltres.
El millor seria que poguessis seguir coneixent-la i que ella et pugui conèixer a tu. El pas d'explicar-li què sents depèn de tu. Només has de tenir clar que davant un apropament o una declaració, et pots trobar amb un "si" o amb un "no", i hauràs d'estar preparat per les dues respostes!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat