AJUDA NO PUC MES!!!
Hola
Jo lo que volia dir esque fa molt que tinc una amic que ens coneixem desde petits.
Fam molt de temps que quant estic amb ell vol sempre sexe amb mi i jo no se com dir-li que jo no vull, jo li dic que pari però ell no para i ja no puc mes.
Explicació:
El estiu 2014 va començar tot, estàvem a una casa amb els pares de ell i els meus i a qualle casa tenia l'acusi.
Ell em va dir de banyar-nos junts i jo li vaig dir que si i amb va començara tocar els pits i el cul etc...
I un dia que em vaig quedar a casa seva adormir jo estava tranquil·la i ell em va agafar la ma i ma la va ficar al seu penis.
Etc...
I sempre el mateix.
Ahir vem quedar i jo li vaig dir que estava enfadada amb ell i ell ara esta enfadat amb mi.
JA NO PUC MES AJUDAAAAAAAA!!!!!!!
Gracies adolescents
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Has de repetir la teva postura, un NO és un NO, en totes les situacions de la vida, però més encara en el sexe, si no vols no vols, i ell ho ha de respectar, si no ho respecta explica-ho a algun adult. Si s’enfada que s'enfadi, el problema no és teu, és seu, si tu no vols que et toqui, no et pot tocar, estiguis en un jacuzzi o al mig del parc, és igual!
Per tant, fes respectar el teu NO, i si no ho respecta parla amb algun adult.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat