Bisexual?
Hola.
Desde fa un temps, m'he adonat de que quan veig a una noia aixin's guapeta o a alguna amiga meva guapi, no m'importaria ni donar-me un petó amb ella ni liarme amb ella...es més, m'agradaria...depén de qui sigui.
Pero també m'agradan els nois, he tingut relacions curtes, pero he tingut, i a més quan veig a qualsevol noi guapo, em posu tonteta:3
Aixó que vol dir?:c Soc lesbiana?Sóc bisexual?No sóc res? Ajuda!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Primer de tot ha de saber que "lesbiana", "bisexual" o "heterosexual" no deixen de ser etiquetes que serveixen per classificar una mica, però en la vida real és difícil traçar una línia que separi cada cosa! És normal que et preocupi saber "què ets", perquè a totes les persones ens agrada definir-nos.
Però et diria que de moment no et preocupis volent posar un nom als teus sentiments i deixa't portar! Per sort, les persones podem fer i estimar a qui volguem (respectant sempre a l'altre, és clar), de manera que ets lliure per experimentar per saber què sents.
Pensa que potser només es tracta d'una curiositat o que t'has fixat en noies que són molt atractives. I que també és cert que les noies sovint tenim relacions d'amistat més properes, fins a tal punt que fer-se un petó amb una amiga no signifiqui res important.
Com veus, hi ha un gran ventall de possibilitats i d'explicacions! A poc a poc aniràs descobrint què vols realment, no et mengis el buscant etiquetes ;)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat