Estic malalta?
hola :)! mira tinc un petit problema, m'han trobat intolerancia a la sacarosa, fructosa i lactosa, i en grau molt alt, numes puc menjar carn peix ou i de tan en tan pasta, aixó fa uns 5 mesos que ho se, jo era molt de menjar verdures i fruites pero ara casi be no puc, en resum li estic agafan fastic al menjar i avorrir-lo, menjo molt poc( dos cops al dia) i menadono pero entre que em veig gorda i me matu fen esport i el menjar.. tinc por d'anar a més i el meu ritme escolar, la meva autoestima i tot aixo m'a desaparegut, i tinc por de posarme malalta o algo per l'estil que puc fer?
Sara Bujalance

Hola Anoniima98! Primer de tot, gràcies per confiar en mi i escriure'm. Entenc que deus estar passant per un època una mica difícil, primer et trobes que per una intolerància no pots prendre aliments que abans menjaves i has de fer l'esforç de canviar la teva forma de menjar, després d'això, a sobre, et trobes desanimada respecte el teu aspecte físic. Entenc el teu patiment, però no hi ha cap necessitat de que et sentis malament amb el teu cos, al contrari, tens tot el dret a sentir-te feliç i a gust amb el teu cos! Com molt bé dius tu, és molt important que això que t'està passant no vagi a més i s'acabi convertint en un trastorn de la conducta alimentària, per això, el millor que pots fer és parlar amb algun adult del teu voltant amb qui tinguis confiança com, per exemple, els pares o un germà gran, tiet, etc. Sé que pot resultar una mica difícil explicar-los, però t'animo a que facis un esforç i els hi expliquis tan bé com m'ho has explicat a mi, segur que ells et poden ajudar a sentir-te millor i a evitar un problema més gran. Molts ànims i un petó molt gran!