Bulimica/anorexica
Hola! bon dia!
Mireu,jo soc una noia, i al principi d'aquest curs vaig començar a vomitar per em veia grassa i axis em sentia millor amb mi, o si no vomitava,no menjava, però amb l'ajuda del meu millor amic vaig deixar de fer-ho, però ara, amb tots els problemes que tinc m'entra l'ansietat i menjo molt, i torno a vomitar, o directament, com em passava abans, no menjo. No se que fer, s'ho he dit al meu millor amic, que s'ho ha dit al seu millor amic, i ara aquell es fica amb mi, em diu "zorra anorexica" i coses axis i fa que em baixi mes l'auto-estima i em fa vomitar, o per que em cabrejo, menjo i vomito, no se que fer... I no s'ho vull dir als meus pares per que no els importo, em peguen em criden i sempre em castiguen, axis que ells no m'ajudaran molt, però se que vosaltres si :) per axó us demano ajuda, que no se que fer, i no vull que hem pillin i hem fiquin en un hospital. També m'he
fet mal a mi mateixa tallant-me les venes, al menys intentant-ho, us necessito!
Moltes gracies per tot!!!
Sara Bujalance

Hola Marina! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, per tot el que expliques portes un temps passant-ho molt malament per culpa del menjar, l'ansietat i problemes d'autoestima. Entenc el teu patiment. Tu no tens la culpa del que t'està passant i et mereixes ser feliç. Per això és molt important que surtis com abans millor d'aquesta situació, perquè a mida que vagi passant el temps serà pitjor si no li poses remei, i aleshores sí serà possible que et portin a un hospital. Em comentes que no pots parlar-ho amb els teus pares perquè no els importes, això deu fer sentir-te molt malament però, Marina, tot i així és indispensable que els hi diguis, ets menor d'edat i l'ajuda que necessites te l'han de proporcionar ells duent-te a veure els professionals que faci falta. A vegades els pares s'equivoquen i no fan les coses bé, però són els teus pares, dona'ls l'oportunitat d'ajudar-te, si no els hi dius el que t'està passant no podran ajudar-te segur. Prova-ho, parla amb ells i dona'ls l'oportunitat d'ajudar-te com et mereixes. Molts ànims i molts petons!! Escriu-me a sbujalance@acab.org si necessites més consell.