Regla
Fa uns dies vaig tenir la meva primera relació sexual. Vaig sangrar, a causa de l'himen. I aquesta sang va durar dos o tres dies i no sé si es la regla o no. Necessito saber si es la regla, ja que si no ho és m'ha de venir i estic preocupada. Suposo que són els nervis i inseguretats típiques. Al tercer dia em feia molt mal la panxa i per això crec que es la regla. Necessito saber quant dura la sang de la primera vegada.
Per cert, quan deixarà de fer-me mal el fet de mantenir relacions sexuals? El meu novio fa temps que ja manté relació i em sap molt de greu per ell.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. És important que si teniu relacions sexuals porteu un cert control de quan ha de venir la regla i quan no ja que nosaltres ara no podem saber si és la regla o no, si no ho saps tu, imagina't nosaltres! Jajajaja!
Calcula quan t'havia de venir i quan t'ha de tornar a venir, així podràs saber si ho era o no.
No podem saber quan dura el sagnat de les primeres relacions sexuals ja que hi ha noies que no sagnen, n'hi ha que sagnen molt, n'hi ha que poc, depèn del tipus d'himen de cada noia (si n'hi ha).
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat