AJUDAM PER FAVOR!!!
Sempre he estat prima a comparació amb les demes noies. Ara estic engreixan, i necessite que m'ajudes perque no m'agrada gens el deport. M'agradaria que me expliqueses una mica la rao per la que tinc que fer esport. Una mica de motivació. Per favor, ja es la tercera vegada que te demano consell y no em respons. PER FAVOR, T'HO SUPLIQUE!!!!
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. L'esport és molt important perquè té tots aquests beneficis:
- Millor salut física: a nivell cardiovascular, immunològic, densitat òssia, qualitat muscular...
- Disminueix la probabilitat de patir malalties en general
- Augmenta la resistència física i l'agilitat
- Ajuda a mantenir un pes saludable i a estar en forma
- Allarga l'esperança de vida
- Millora l'autoestima i l'estat d'ànim
Però, a part d'això, practicant un esport que ens agradi passem una molt bona estona. El millor truc per practicar esport de forma constant és trobar-ne un amb el que t'ho passis bé, explora entre els diferents esports que hi han i ja veuràs com segur que hi ha algun que t'agrada. Molts petons!!