com puc fer-ho?
soc una noia de 12 anys i visc al bages.
el tema es que em masturbo els caps de setmana, a la nit i al mati. pero en el mati vull fer-ho dos cops pero no em fa efecte a la segona vegada. jo no em masturbo posantme els dits nomes em toco. com em puc masturbar??
m'agradaria posarme els dits pero no se com fer-ho
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. La masturbació és l'eina que tenim per conèixer quines zones del cos agraden més, són més excitants i també per descartar les que no (ens referim a tot el cos).
Si ens centrem en els genitals femenins, les zones més sensibles estan situades per fora, per exemple el clítoris, els llavis...i pots jugar amb aquestes zones de diverses maneres, per exemple amb el xorro de la dutxa (la pressió de l'aigua ajuda a estimular aquesta zona), amb un coixí entre les cames o també amb els dits, acaronant el clítoris per exemple. Per tant, no cal introduir RES per la vagina per a arribar a l'orgasme.
Si ja has descobert que el primer orgasme és més intens que el segon, fantàstic! Ja coneixes una mica més la teva resposta sexual!
Per això és important conèixer els propis genitals i veure on està cada cosa, ja saps on està el teu clítoris? Saps com és l'entrada de la teva vagina?
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat