Puc 'assajar' d'alguna manera per liar-me?
Hola! Soc una nena de 14 anys. Resulta que ja gairebé totes les nenes de la meva classe ja s'han liat cosa que jo encara no. Un nen que ve a estiuejar al meu barri m'ha demanat lio per aquest estiu i magrada molt. Ell es molt famós i popular i s'ha liat mes de 6 cops. No sap que jo encara no m'he liat mai... i si no sé liar-me? Com he de ficar els llavis? Quan he de començar?... No en tinc ni idea😵. Hi hauria alguna manera que pugués "enssajar" com he d fer algun morreig o algo? Ajuda siusplau adolescents!! Es molt important!! Besitos i gracies😘
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP.
Aquesta és una de les consultes que més ens feu, per tant, t'ajudarà a tu i a altres persones que tenen el mateix dubte.
Sentim dir-te que no hi ha un passos a seguir, i que no es pot assajar, que previsible seria tot, oi? Has de tenir clar que ningú neix ensenyat per sort no hi ha una única manera de fer-se petons!
El que sí que és important és sentir que en tens ganes, que sents curiositat i que estàs preparada.
Quan et trobis en situació, ja notaràs que el teu cos et parla, només caldrà que segueixis els seus moviments i ell seguirà els teus, si vols acaronar amb la llengua els seus llavis, acarona'ls, o si és ell qui acarona els teus amb la llengua respon el seu moviment. El teu cos ja et dirà què necessita, ja veuràs. Només t'has de deixar portar fins on tu vulguis.
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat