Semen
Mireu tinc un dubte molt gran... He fet l'amor moltes vegades però no sè si quan l'home es corre al mamar-li he d'empassar-me'l o l'haig d'escopir. Com he de fer-ho? I si me l'empasso, és dolent?
Gràcies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Has de fer e que vulguis fer, si vols escopir-lo, l'escups, si te'l vols empassar, te l'empasses. Si el noi està sa i saps del cert que no té cap Infecció de Transmissió Sexual (amb analítiques regulars), no passa res dolent per empassar el semen.
De totes formes, per temes de salut sexual, si la teva parella no és estable i tens diverses parelles sexuals, el millor és que facis sexe oral amb preservatiu. Tot i que la decisió d'utilitzar-lo és teva, si decideixes que no vols fer sexe oral amb preservatiu aleshores et recomanem que et facis analítiques d'ITS i VIH cada 3 mesos.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat