DOLOR I DUBTES!!
Hoola! farà un temps vaig fer'ho per segon cop amb un noi i al fer'ho hem va fer molt mal, i gran gran tampoc es que fos el seu penis... I estic incòmode amb això perquè no m'ho vaig passar gaire bé ja que més que plaer hem molestava i hem feia una mica de mal, jo crec que era perquè no vaig lubricar bé o no ho se... Avanç de fer´ho, vam fer preliminars però no se perquè hem feia mal i ara que tinc parella no vull que hem passi el mateix, vull pasarm'ho bé i estar agust, això de que hem fagi mal vol dir que necesito lubricant i que hem passarà sempre? I una altre cosa, al posarme a 4 vaig tenir pets vaginals, es normal? I si ho es, per què passa? Perque es molt incòmode... Gràciies!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. El dolor en les relacions sexuals pot ser degut a falta de lubricació (hi ha dies del cicle menstrual que les noies lubriquen menys i altres que lubriquen mes, per exemple en l'ovulació); pots ser perquè aquell dia estiguessis més nerviosa i per tant tenses el cos de forma involuntària, etc...
Si et vas tocar i l'entrada de la vagina estava més aviat seca que humida, pots provar amb un lubricant de base aquosa, a veure si aquesta molèstia millora.
Si el dolor continua, el millor és que consultis amb un ginecòleg per a que valori si hi ha alguna ferida, o alguna cosa que calgui tractar.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat