dubte
dons mira, tinc novio ja fa 5 mesus i l'altre dia ho vam fer (amb condó obviament però en un primer moment me la va ficar sense), tinc moltissima por per no quedar-me embarassada ja que ara em fa mal a la part dels ovaris, no crec que vulguir dir res ja que sagurament estic en edat de canvi però em podrieu dir si té algu a veure? Gràcies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Si hi ha penetració, amb moviment durant una estona, encara que no hi hagi ejaculació, hi ha un petit risc d'embaràs, tot i que sigui baix, el risc hi és.
Si va ser només un moment, el risc hi segueix sent però en menor probabilitat. Segurament aquest dolor d'ovaris significa que la regla està a punt de venir o que estàs en període d'ovulació (període de màxima fertilitat). De totes formes, si una setmana després de la data en que t'ha de venir la regla, no et ve, aleshores el que et recomanem és que et facis un test d'embaràs per a sortir de dubtes.
I en properes ocasions ja saps... no jugueu amb foc, sempre que hi hagi penetració que sigui amb preservatiu, així t'estalviaràs aquests mal de caps.
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat