IMPORTANT (CONTESTEU RÀPID PLIS)
Hola! Tinc 15 anys i pits petits. El cas es que hem fan bastant mal , suposo que és la regla, però tot hi així hem molesta des de fa mesos. Volíem anar amb les amigues a jugar a padel, però he sentit que hi ha un impacte molt gran en els pits i que pot ser dolent. Si hem fiqués uns sostèns tipo els de Benefit sense costures, el pit no hem faría mal i hem subjectaria bé el bust?
Aquest és el sostèn exacte del qual et perlo: http://www.intimeshop.com/es/sin-relleno-sin-aros/1544-sujetador-sin-costuras-marie-claire-benefit-53203.html
Siusplau és molt important per mi saber-ho!
Adéu! ;)
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. No sabem si aquests sostenidor t'aniria bé per sentir-te ben subjecte, ho hauries de provar. Si no hi ha molts sostenidor especials per a fer esport i aquest normalment estan més reforçats i donen més sensació de subjecció, per exemple:
Si els pits et fan tant de mal és possible que sigui perquè estàs en procés de desenvolupament, per què t'ha de venir la regla, etc... si segueixes amb els dolors o no marxen mai, el millor és que ho consultis amb un metge.
Per jugar a pàdel no pateixis, no serà dolent pels teus pits, endavant i a passar-ho bé a les pistes!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat