URGENT, estic en un embolic!!
Hola adolescents.
L'he cagat, necesito ajuda urgent!! Us explico.
La setmana passada vaig fer 16 anys i una de les meves amigues em va dir que el seu germà feia una festa per celebrar els seus 20, ja que els seus pares no eren a casa. I vam decidir anar-hi. Ens vam arreglar per semblar de 18, i vam aconseguir entrar. Vam beure uns quants cubates i ens vam separar. Jo em vaig quedar sola i no sabia amb qui parlar, però llavors un noi que aparentava 24 anys se'm va apropar i vam començar a parlar. Era simpatic i molt atractiu. Quan ja portavem una estona parlant em va dir de pujar a dalt per parlar mes tranquils. Jo com que ja portava uns quants cubates de mes, vaig pujar amb ell. Vam entrar a la primera habitació, que era la dels pares de la meva amiga. Ens vam assentar al llit i vam seguir parlant. Jo notava que cada vegada s'apropava més a mi, però em sentia molt còmoda al seu costat. I sense adonar-me'n, se'm va llançar i vam començar a liar-nos. No sabia fins on arribariem, però m'atreia molt i em vaig deixar portar. Ens vam començar a treure la roba i vaig veure que treia un condó. Primer em vaig espantar però vam acabar fent-ho. No va ser la meva primera vegada, però sincerament va ser la millor. Ell es va quedar adormit, m'hauria agradat quedar-me però eren les 5:30 i jo havia de marxar a les 6. Així que vaig agafar el seu mòbil per intentar-li guardar el meu numero i llavors vaig veure que tenia una foto fent-se un petó amb una altra noia. Em vaig sentir fatal, però pitjor encara quan em vaig adonar de que la noia de la foto era la filla de ma meva veïna. I lo fort es que el dissabte que ve ens han convidat a mi i als meus pares a la seva boda. EM VULL MORIR:(( I el pitjor es que crec que m'estic pillant d'ell, sé que sembla una bojeria perquè només l'he vist una nit i sé que es impossible.
Que puc fer? Ja no puc dir-li als meus pares que no hi vull anar perquè ja els hi vaig dir que hi aniria, però em sentiria molt incòmoda, i malament perquè la seva nòvia no en sap res de tot això, i tampoc puc dir-li... Parlo amb ell abans de la boda? Que farieu? Ho explicarieu? Esque no vui que tallin per culpa meva...
AJUDA SIUSPLAU!!! Em sento fatal pel que ha passat, però no el coneixia, i no sabia que passaria tot això.
Gràcies per la vostra ajuda.
Petons adolescents.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. No és cap bogeria que t'estigui pillant d'ell, encara que en molts entorns ens vulguin fer creure que el sexe és només sexe, poques vegades acaba sent només sexe!
Tu no sabies res de la seva vida ni de la seva història, ell sí que sabia que té novia i que estava al llit amb una altre noia, i va decidir fer-ho... Si parlar amb ell et fa sentir més tranquil·la endavant, explica-li la situació, que has vist una foto d'ell amb una altre noia, i que coneixes a aquesta noia, etc... i a veure quina explicació et dona ell.
No és una situació fàcil, i no serà senzill de solucionar, ànims!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat