Primer cop
Hola! tinc 18 anys i encara que sembla extrany, mai he tingut novio. Només un parell o tres de rollos però ja està. Totes les meves amigues ja han perdut la virginitat i la majoria tenen novio, i estic bastant desesperada, que puc fer?
IESP

Hola Marsanpas!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que cada persona va al seu ritme, el problema ve quan ens comparem. En temes de sexualitat i parella, cada persona avança i experimenta de la manera que li sembla més còmode. Si no has tingut parella, pot ser que sigui perquè no t'has enamorat prou d'algú o perquè no t'ha interessat?
L'important no és el que hagin fet les teves amigues (no és una cursa, recordem) sinó que et ve realment de gust fer, independentment dels altres. Para't a pensar què desitges, si t'agrada algú i què t'agradaria fer; però sempre pensant en TU ;)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat