Nose pas que fer...
Aviam, fa poc vaig coneixer a una noia (soc busexual) i em vaig pillar molt d'ella, però hi ha un problema, ella té novia. Jo li vaig dir el que sentia perquè ella m'ho va preguntar i llavors va dir que no passava res i que jo l'estava fent dubtar, és a dir que jo també li molo. Però ella diu que s'ha pillat de mi però que també ho esta de la seva novia cosa que a mi no em quadra gaire.. ella i jo seguim parlant i tal i diu que d'aqui un temps quan ja no estigui amb la novia que ja vorem que passa, però això em fa pensar que realment no esta per la seva novia perque sino no pensaria que d'aqui un temps ja no estara amb ella... bueno en fin que es molt extrany per mi tot això i em té el cap ben boig.. què hauria de fer? Segueixo com ara amb ella? Deixo que passi el temps? Deixo de parlar amb ella o que? esque de veritat que no se que fer...
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. Pel que ens expliques, sembla que la pilota està al seu teulat, tu li has expressat què sents i ella ara ha de decidir si vol estar amb la seva novia o amb tu... per tant, el que has de fer és que et faci menys mal... seguir parlant amb ella et fa tenir més esperances, et fa tancar portes a altres persones que potser també poden ser especials, et fa estar pendent,... o no significa res per a tu i pots parlar de forma habitual amb ella i seguir amb la teva vida com si fos una amiga més?
No podràs decidir per ella però si que pots decidir per tu!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat