Ajuda "Gatillazooooo"
ahir estava amb el meu novio a casa eren les 5 i la meva mare no arribava de treballar fins les 8 de la tarda quan vam començar a enrotllar-nos i vam acabar desputllats al llit en arribar el moment de la veritat no se li pujava la ..... i es va posar molt nerviós , jo li vaig dir que no es preocupés ,al final no vam fer res.. però tinc por de que li torni a passar... sóc jo que no el poso? I si mai ho podrem fer perquè no se li aixeca?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove de l'IESP. Igual que és molt habitual que les noies estiguin nervioses en les seves primeres relacions sexuals i que per aquest otiu estiguin tenses i la penetració pugui fer mal perquè la musculatura està en tensió... els nois també estan nerviosos en les primeres relacions sexuals.
Quan això passa, és força normal que l'erecció no aparegui o costi d'aconseguir. El que els nois solen tenir al cap aquestes primeres vegades pot anar des de "no sabré fer-ho", "on l'he de ficar?", "ho sabré fer?", "li agradarà?", "li faré mal?", etc... Aquestes preguntes poden aparèixer en les primeres relacions sexuals o quan ja el noi ha tingut diverses experiències però pel motiu que sigui està més nerviós en aquest moment que abans...
Per tant, segurament va tenir més a veure amb els seus nervis que no pas amb el fet de que tu li agradis o no...
Si us torneu a trobar amb una situació similar procureu no anar només a la penetració, jugueu, acaroneu-vos, descobriu què us agrada a cadascun de vosaltres, etc... si us ho passeu bé sense pressions ni nervis, l'erecció apareixerà, segur!
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat