¡¿On m'he ficat?!
Hoolaa!!!
El que em passa es que jo tinc un lio al cap saps el tipic noi malote que t'atrau pero que seria mala influencia per tu,pues em pasa aixo, pro d'una altre manera, tinc novio i m'agrada, pro nose perque li trobo algo al meu ex la cual cosa no lipuc oblidar.Aixo s'ho vaig comentar al meu novio i em va entendre pro m'ha dit que el millor seria que m'aclaresi.Les meves amigues em diuen que em quedi amb el que estic que es bon nen que en canvi l'altre es fica en lios...I la veritat jo ja no se que fer perque pff tinc un cacao mentaal...
Mersiii,petoons
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. La decisió és teva, exclusivament teva. Et podria ajudar fer una llista de cadascun dels nois de "pros" i "contres" i posar en una balança què prefereixes... AL final de la teva consulta dius "la veritat jo ja no se que fer", potser has de deixar de preguntar "què has de fer" i has de començar a valorar "què vols fer".
D'altra banda, tingues en compte que el teu novio ho deu estar passant malament, si és tan bon nen, valora també el fet de prendre la decisió el més aviat possible per tal de reduir el patiment d'ell i teu (no saber què decidir també genera molt de patiment).
Moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat