No me sento comode amb el meu cos
Hola,
Soc una noia i fa molt de temps que tinc aquesta idea al cap. El problema que tinc és que veig que tinc el mogró molt gros. També es veritat que tinc els pits normals-grans però veig que les models i les meves amigues no tenen el mogró tan gran. Quina es la mida normal del mogró?
Un altera dubte (aquest si que no en tic ni idea si soc jo la que m'estic fent la paranoia o si es veritat) és que també trobo que tinc els llavis interiors de les meves parts interiors massa grans. Jo veig que aquests llavis se me veuen i que els llavis exteriors no els tapen. Això és normal? És normal que els llavis exteriors no me tapin els llavis interiors?
IESP

Hola,
sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Hi ha tants tipus de mugrons com de persones hi ha al món, hi ha mugrons més petits, mugrons més grans, mugrons invertits, inclús hi ha persones que tenen més de dos mugrons! I ninguna de les opcions és millor o pitjor que les altres, senzillament són diferents!
Pel que fa als llavis inferiors de la vagina passa exactament el mateix, hi ha tantes vulves com persones en el món! Si els llavis són moooolt més llargs que els exteriors i dificulten les relacions sexuals, molesten o fan mal al portar roba interior o pantalons, i afecta al dia a dia de la persona, aleshores hi ha cirurgia específica per a reduir la mida. Però els casos que necessiten una operació són la minoria!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat