Que faig?????
Des de fa 2 anys més o menys m'agrada un noi de la meva escola, yo no se si li agrado però se que de vegades em mira no obstant parlant no es gaire asertiu, en aquesta historia hi han molts capitols, ara em penso que una amiga meva esta penjada d'ell i no m'estranya són com dues gotes d'aigua. Estic apunt d'acabar l'ESO i havia pensat en dirli el que sentia cuan acabes pero ara crec que no es bona idea i se que no puc confesar-li el que em passa perquè el que podria arribar a passar a l'escola seria terrible, ell es molt popular i yo no soc presisament una marginada però no sóc popular, algun cop he intentat olblidar-lo però no se que fer.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Nosaltres no et podem dir què és el que has de fer... valora què vols? què sents? com podries establir contacte amb ell? Etc...
Potser podries parlar amb la teva millor amiga del tema, comenta-li que t’agrada aquest noi, pregunta-li si a ella també li agrada, ...parleu-ne!
En tot cas, has de tenir en compte que quan fem un apropament a algú que ens interessa hem de tenir clara una cosa: pot ser que l'altre persona també estigui interessada en nosaltres o no. I hem d'estar preparats per qualsevol de les dues respostes!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat