PITS!!!!!!!(10)
Hola!
Sóc una noia de 15 anys, i estic bastant preocupada pels meus pits. Ja sé que em direu que potser encara han de créixer, però és que els tinc igual que quan tenia 12 anys!!!!!!:(
Abans no estaba tant obsessionada, però ara, al tenir nòvio, em preocupa molt més... estic agafant molt complexe... ell sap perfectament que no tinc pit, i que aquest és un tema que em fa molta ràbia, i ell sempre em diu no passa res... ja sé que si m'estima no li ha d'importar, i sé que m'estima.. però em segueixo sentint molt incòmode, fins al punt que portem 7 mesos i hem mantingut relacions i no li he deixat veuremel's. Sap que no en tinc, però crec que al veure-ho es decpcionara molt més... Obviament no em deixarà per això, però crec que es algo que m'impedeix sentirme comode amb la persona que estimo..
Algun consell?
Creieu que és normal que amb 15 anys faci una 80-85 igual que quan en tenia 12? Encara m'han de creixer o em quedare aixi? perque el metge em va dir que d'alçada no creixeria mes....
Espero que em pugueu ajudar,
moltes gràcies!!
IESP

Hola,
sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de la consulta jove, una 80 - 85 no és el mateix que no tenir pit, sí tens pit!
Has d'acceptar el teu cos, amb les seves coses grans i les seves coses petites, amb les corbes i amb les seves pigues, tot, absolutament tot forma part de tu. Segurament quan la teva parella vegi els teus pits, li encantaran!
Si vols atrevir-te a compartir amb ell aquesta part del teu cos, pots començar per tapar-li els ulls i que no vegi, només pot jugar amb el tacte, per exemple i quan ja et sentis còmode amb aquest pas, aleshores anar posant alguns punts de llum. Veuràs que li encarà el teu cos tal i com és! I quan vegis que no reacciona tan malament com esperes, t’aniràs acceptant poc a poc. I recorda que no a tots els nois els hi agraden els pits grans!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat