Bisexual ?¿
Bones tinc 15 anys i volia comentar una cosa,
Mai me liat amb ningu i tampoc relacions sexuals,
fa temps que m'agrada una nena però també hi ha vegades que penso amb un nen de la meva antiga clase però a la hora del pati ens vaiem i jugem i amb tots dos tinc bona relacio i no hels hi he dit res també amb la nena ens conectem cada nit i tenim 2 grups de whatzapp en comu que son de Esquaix el de pares i el de nens, i amb ell tots els dies parlem amb persona i pel whatzapp de vegades i tinc 4 grups en comú el de "Look this" que es dels seguidors del barça i som uns 30 membres, Patata que som ell, un amic en comu i jo i un altre tots 3. No hem veig capas de explicaro a ningu de la meva famillia ni a la meva psicologa. espero que hem podeu ajudar.
PD: si pot ser posible hem podria respondre la Anissa o be la Helena. Gracies i es molt xula la pagina web.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que expliques, pensa que el fet que sentis atracció o t'agradi un noi, no és cap cosa negativa o dolenta! Senzillament aquella persona en concret desperta algo en tu, i això sempre és agradable.
Tampoc cal que li ocultis a la psicòloga, ja que ella no està amb tu per jutjar-te ni malpensar! Ella el que vol és que tu siguis el més feliç possible.
Deixa que passi el temps i mires si et segueix agradant, si va a més o si pel contrari només era un sentiment d'amistat. Els temps ho dirà tot :)
Espero que vagi bé!!!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat