No sé què fer...
Hola! No sé si he escollit bé la categoria... El cas és que fa dos anys que em trobo a un noi gairebé cada dia, no hem parlat mai... Però sempre m'ha semblat molt mono, ell em mira i jo a ell, ens sonriem però mai diem res. Ja sé que és una tonteria, però necessito saber què fer per poder parlar amb el... Crec que aquest any es l'última oportunitat que tinc per poder parlar amb ell... Consell si us plau!!!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Si aquest any és l'última oportunitat que tens de parlar amb ell i t'interessa conèixer-lo, hauràs de fer el pas i atrevir-te a contactar amb ell!
Pots parlar-li directament, escriure-li per alguna xarxa social, fer-li una nota en paper, etc... tens moltes maneres de poder iniciar una conversa amb ell, només et falta donar el pas!
Només et direm una cosa, valora que davant un apropament poden passar dues coses: que ell també estigui interessat en tu o que no ho estigui... Hauràs d'estar preparada per les dues respostes!
Ànims!
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat