Em fa vergonya arribar al final
Aquesta consulta ja la vaig fer i per mi és molt important i urgent, i encara no he rebut resposta.
Quan arribo al final de l'acte sexual i estic apunt d'ejacular, em fa vergonya i sempre els faig parar perquè no tinc l'ejaculació normal. He investigat per internet i la que tinc jo (una espècie de líquid transparent que surt amb molt abundància i sembla que m'hagi fet pipí), és usual en actrius porno i òbviament jo no ho sóc. Em preocupa molt perquè això no només no agrada als nois si no que a més taca molt i em pot pillar la meva mare. Siusplau contesteu el més ràpid possible, això em preocupa molt.
IESP

Hola,
Ja et vàrem respondre, et copiem la resposta:
Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Estàs ben informada excepte per dir que només les actius porno són les que poden expulsar aquest líquid que ens comentes. Totes les noies/dones tenim la capacitat d'expulsar aquest líquid!
Per tant, fora prejudicis i fora manies, explica-li a la teva parella que quan tens un orgasme el teu cos l'expressa així. Si et fa "cosa" mullar-ho tot, com tu dius, podeu posar una tovallola sota i així només caldrà treure-la un cop hagueu acabat.
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat