necessito ajuda
hola, necessito ajuda i no se a qui demanar. Jo estic amb un chicot de "lio" i li he dit que jo ja me liat més d'un cop, per vergonya a dir-li que no, el problema es que si ens liem ell ho notara que mai me liat?
Necessito saber que fer ja que sempre dieu que surt sol pero necessito passos com comenzar i que fer sisplau. I si pot ser no dirli que mai me liat ja que ... bueno espero que hem pogueu ajudar aviat merci
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga del servei de consulta jove de l'IESP. Primer de tot dir-te que ningú neix ensenyat i que petons n'hi ha tants com persones, per tant no hi ha una única manera de fer petons que agradi a tothom. Per tant, has d'anar descobrint quins petons t'agraden a tu i anar trobant el teu estil.
Si tu tens menys experiència que ell, deixa que sigui ell qui porti la iniciativa i aniràs veient com tot flueix. Vés a poc a poc i deixa't portar. I molt important, que ho facis amb qui realment vols fer-ho, amb qui et sentis a gust i preparada, i que gaudeixis del moment (el primer petó normalment mai s'oblida)
Et deixem l'enllaç amb els 5 errors més habituals a l'hora de liar-se que els redactors d'Adolescents.cat van penjar fa uns mesos per si t'ajuda una mica:
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat